Close

1 marca, 2012

Intervju meseca marca 2012 – Elvis Tomažič – Član SVPS

Najprej naj se Vam lepo zahvalim, da ste si vzeli čas za našo stalno rubriko INTERVJU. Prvo vprašanje je postalo že stalnica. Povejte kako in kje se je začela vaša pot na železnici.

Lepo pozdravljeni vsi člani SVPS Slovenije. Za vse tiste, ki me ne poznate sem Tomažič Elvis član sindikata SVPS, zaposlen v TVD Divača. Od svoje rane mladosti živim v Divači in trenutno opravljam dela in naloge nadzornika vozovnih preglednikov v organizacijski enoti Koper. Po končani osnovni šoli leta 1985 sem se kot vsi mladostniki spraševal kako in kaj naprej in ena od prošenj za vpis v srednjo šolo je romala tudi na železnico. Postal sem štipendist TVD Divača in tako sem leta 1988 zaključil srednjo železniško šolo v Ljubljani za poklic elektrikar-energetik. Po končani srednji šoli sem v TVD Divača delal kot vzdrževalec tirnih vozil in zaradi potreb službe sem leta 1991 opravil enoletno specializacijo v železniškem šolskem centru v Ljubljani za poklic vozovni preglednik in leta 1992 začel opravljat službo vozovnega preglednika. Leta 1999 se je TVD služba na postaji Koper-tovorna rekonstruirala in zaradi potreb po nadzornikih v TVD službi sem začel opravljat dela in naloge nadzornika vozovnih preglednikov.

Svoje delo opravljate na železniški postaji Koper, za katero bi lahko rekli da je v pregledovalnem smislu « vse v enem«. Kako bi opisali delo vozovnega preglednika na takšni postaji?

Postaja Koper tovorna živi in dela v sinergiji z Luko koper. Se strinjam, da je postaja Koper tovorna v pregledovalnem smislu vse v enem a v sami osnovi se delo vozovnega preglednika na postaji Koper tovorna ne razlikuje od drugih postojank. Ravno tako pregledniki odkrivamo napake na vagonih v Kopru kot Zalogu ali Mariboru. Vsaka postaja ima svojo specifiko, postaja Koper tovorna je začetna in končna postaja in to dejstvo daje pregledniškemu delu poseben ton. Glede na potrebe po prepeljanem tovoru je vsekakor premajhna in s tem se pregledniki srečujemo vsak dan saj doživljamo pritiske s strani drugih služb v stilu: Kdaj bo?;Ali je? vlak pregledan oziroma končan. Za samo kvaliteto to ni dobro saj vemo, da za dobro opravljeno delo ljudje potrebujemo mir. Bi rekel po domače še psa se pusti pri miru kadar je.

Preidiva na vaš hobi. V mlajših letih ste bili poznan kot perspektiven nogometaš, vendar ste kasneje prešli v glasbene vode. Kako je ta pot izgledala?

V svoji mladosti sem se res intenzivno ukvarjal z nogometom. V srednji šoli sem treniral in igral za Ljubljano. Med tednom treniral, med vikendi pa se vozil v Ljubljano na tekme. Prelomni trenutek v mojem življenju se je zgodil leta 1987. ŽŠC – železniški srednješolski center je v letu 1987 kupil glasbeno opremo za celoten orkester in takrat smo z sošolci formirali bend. V tistem času sem se prvič srečal z bobni, čeprav sem imel to željo že prej a ni bilo možnosti. Lahko bi rekel da je železnica imela velik vpliv v mojem življenju, dala mi je službo in uresničila moje sanje iz otroštva.

Sedaj ste član skupine Notterdam. Gre za zelo perspektivno skupino, ki ima za seboj že nekaj odmevnih nastopov in je v medijih že skoraj stalnica. Lahko bi rekli, da gre za železniško skupino ali ste se zato odločili zadnji spot snemati v CD Moste? Kakšni so vaši cilji v bodoče in kje sebe vidite v slovenskem glasbenem področju?

Res je, sem član rock zasedbe Notterdam. Skupina obstaja od leta 2006 in v tem času smo v glasbi doživeli vzpone in padce, kar je povsem normalna stvar v razvoju. Tudi mi sami nimamo nič proti temu če nam rečejo, da smo železniška skupina. Od samega nastanka smo povezani z železnico saj imamo vaje v stari strojni v Divači. Zahvala vodstvu VV Divača in g.Dobriviju Subiču. Trije člani smo zaposleni na železnici, Kristjan Mihalič – prometnik, Dalibor Uzelac – strojevodja, Tomažič Elvis – vozovni preglednik, ostala dva člana sta še Dejan Strafela in Primož Barut. Pomemben trenutek se nam je zgodil v januarju 2010, usoda nam je naklonila možnost, da se spoznamo z odličnim slovenskim producentom Andrea Flego, ki nas je povabil k sodelovanju. Pri umetnikih takega ranga namreč velja, da sodelujejo s teboj, če si jim všeč ne pa zaradi honorarja. Glede na to, da trije člani delamo v izvršilni službi in opravljamo tudi nočno delo, eden od članov pa še študent in prihaja na primorsko le ob vikendih, ni potrebno posebej poudarjati koliko truda je potrebno da zadeva funkcionira. Spomladi 2011 smo izdali naš prvi singl, osebna balada, pod naslovom »Brez Besed« za katerega je bil v septembru mesecu 2011 pripravljen videospot. V novembru mesecu 2011 smo izdali naš drugi singl »Strah«. Besedilo v tej pesmi govori o strahu, kot čustvu, katerega doživljamo ljudje vsakodnevno in ne zavedajoč se, da je strah kot čustvo bolj pogosto kot čustvo ljubezni (ljubiti). Po našem mnenju se čustvo straha v današnji družbi namerno izrablja za dosego višjih ciljev katere ima politika in svetovni voditelji. Če smo prestrašeni lažje manipulirajo z nami. To temo je obdelal v videospotu za pesem »Strah« producent in režiser Dejan Babošek-Babo in pri iskanju primernega snemalnega prostora je bil izbran prostor v CD Moste (pralnica motorjev). Ob tej priložnosti bi se vsem, ki so kakorkoli bili povezani in sodelovali v tem projektu zahvalil v imenu članov skupine Notterdam. V pripravi je že naš tretji singl, vendar še čakamo pravi trenutek, da o tem spregovorimo v javnosti. Glasba je naš hobi v katerem uživamo, za prihodnost pa bi si želel, da bi nam uspelo združit vse te single na uradni CD skupine Notterdam.

Za konec nam povejte še kakšne so vaše poklicne želje in kaj bi zaželeli svojim sodelovcem v prihajajočem letu?

Dokler bo dela in kot kaže v Kopru to ne bi smel biti problem se za prihodnost mojih sodelavcev in mene ne bojim. Vsem članom sindikata SVPS želim v prihodnosti obilo uspehov tako na poslovnem kot osebnem področju.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja